Mijn bestelling

Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen

Controleer eerst of je een orderbevestiging per e-mail hebt ontvangen na je aankoop. Is dit niet het geval, dan is de betaling in de meeste gevallen niet afgerond en is de order niet goed doorgekomen. We adviseren je in dit geval om te controleren of het geld van je bankrekening is afgeschreven. Mocht het geld niet afgeschreven zijn, dan adviseren wij om de order opnieuw te plaatsen.

Heb je wel een orderbevestiging ontvangen? Het kan zijn dat er iets is misgegaan bij PostNL, waardoor het iets langer duurt. Heb je het na een aantal dagen nog niet ontvangen? Neem dan even contact op.

Is het geld wel van je rekening afgeschreven, maar heb je geen orderbevestiging ontvangen nadat de order is geplaatst? Soms kan het voorkomen dat e-mails in de spambox belanden. Check daarom altijd eerst even of de bevestigingsmail die je mist daarin zit. Heb je bovenstaande stappen gevolgd maar nog steeds niet de gewenste informatie over de status van je pakket? Dan adviseren we je om even contact met ons op te nemen.

Wat zijn de verzendtarieven en levertijden?
NEDERLAND  
Standaard bezorging Heb je op een werkdag voor 15.00 besteld, dan wordt je pakketje dezelfde dag verzonden €3,95
Gratis bezorging Bestel je voor €20 of meer? Dan is de verzending gratis! Heb je op een werkdag voor 15.00 besteld, dan wordt je pakketje dezelfde dag verzonden. Gratis

 

BELGIË  
Standaard bezorging Heb je op een werkdag voor 15.00 besteld, dan ontvang je je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen in huis. €6,95
Gratis bezorging Bestel je voor €20 of meer? Dan is de verzending gratis! Heb je op een werkdag voor 15.00 besteld, dan ontvang je je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen in huis. Gratis
Hoe kan ik mijn product(en) retour sturen?

Onze theeën zijn verpakt in een papieren zakje met een sticker als verzegeling. Indien deze verzegeling verbroken is, kan het product om hygiënische redenen niet retour gestuurd worden.

Als de verzegeling niet verbroken is en je je product wilt retourneren verzoeken we je om een mail te sturen naar info@herbsy.nl. Onze klantenservice zal je verder helpen en alle middelen toesturen die je nodig hebt om jouw bestelling te retourneren.

Vanaf het moment dat je je bestelling hebt ontvangen kun je deze binnen 14 dagen retourneren. Het product en de verpakking moeten echter in dezelfde staat gerouterneerd worden als waarin je deze hebt ontvangen. We bieden gratis levering van onze producten, maar de koper is verantwoordelijk voor de retourkosten.

Meer informatie over retourneren vind je op de pagina Retourneren

Hoe lang duurt de levering van mijn bestelling?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 worden gedaan, verzenden wij dezelfde dag nog. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Bestellingen die naar België worden verzonden duren gebruikelijk 1 tot 3 werkdagen.

Past het door de brievenbus?

In de meeste gevallen versturen wij uw bestelling als brievenbuspakketje, waardoor het door de brievenbus past en u hiervoor niet thuis hoeft te zijn. Zodra wij uw bestelling hebben verzonden ontvangt u een mail met hierin een code om uw pakketje te traceren.

Leveren jullie ook in het weekend?

Binnen Nederland wordt er ook op zaterdag geleverd, op zondag niet.

Wanneer komen de producten weer op voorraad?

Als een product uitverkocht is duurt het gebruikelijk 1 week voordat het weer op voorraad komt.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Als jouw bestelling nog niet is verzonden kun je deze nog wijzigen of annuleren. We verzoeken je om hiervoor te mailen naar info@herbsy.nl. Zodra jouw bestelling al is verzonden kan deze helaas niet meer gewijzigd of geannuleerd worden. De status van je bestelling kun je zien via de bevestigingsmail.

Samenwerking

Staan jullie open voor samenwerkingen?

Wij staan altijd open voor samenwerkingen. Heb jij een blog of een social media kanaal met een groot bereik en lijkt het je leuk om je volgers kennis te laten maken met Herbsy? Neem dan gerust even contact met ons op.

Producten

Hebben jullie ook cafeïnevrije thee?

Thee wat afkomstig is van de camelia sinensis bevat altijd cafeïne (ook bekend als theïne). Rooibos en kruidenthee bevatten geen cafeïne. Hieronder de hoeveelheid cafeïne per soort:

  1. 1 kop zwarte thee – 40 mg
  2. 1 kop groene thee – 20 mg 
  3. 1 kop witte thee – 15 mg 
  4.  Rooibos en kruiden bevatten geen cafeïne.
Hoe kan ik het beste mijn losse thee bewaren?

Om je thee zo vers mogelijk te houden raden wij aan om het in een gesloten zakje, bakje of blikje te bewaren. Na aankoop is de kwaliteit van de thee nog 1.5 jaar goed, hierna zal de smaak en geur afnemen.

Hoeveel gram thee heb ik nodig voor een kopje?

Een lekkere kop thee bevat gemiddeld 2 tot 4 gram losse thee. Uit 50 gram haal je dus ongeveer 20 koppen thee.

Kan ik thee drinken als ik zwanger ben?

Ook als je zwanger bent kan je veilig thee drinken. Let overigens op met zoethout thee, hou dit bij maximaal 2 glazen per dag. Probeer te variëren tussen de theesoorten die je drinkt. Probeer bijvoorbeeld ook een rooibos en kruidenthee. Hier zit geen cafeïne in.

In welke thee zitten er calorieën?

In pure thee, zoals Earl Grey, Jasmijn en Kamille zitten geen calorieën. In thee waar stukjes fruit of vruchten zijn toegevoegd zitten er ongeveer 1 tot 5 calorieën in.